سوالات متداول

فرآیند خرید


پاسخ:

پس از ثبت سفارش و مشاهده پیش فاکتور صادر شده، کارشناسان فروش آهنگر طی تماس تلفنی در مورد زمان دقیق مشخص شدن وزن بار و نحوه ی ارسال بار و تسویه حساب فاکتور، را به اطلاع شما می رسانند. پس از هماهنگی موارد ذکر شده، مبلغ پیش فاکتور، در پنل شما قابل پرداخت خواهد بود. پس از پرداخت و هماهنگی های تحویل بار، زمان تخلیه بار خریداری شده توسط کارشناسان آهنگر به اطلاع مشتریان می رسد.




پاسخ:

وزن محصولات در پیش فاکتور صادر شده، طبق اعلام وزن میانگین هر کارخانه محاسبه می شود (طبق روال بازار) و پس از پرداخت مبلغ پیش فاکتور بار به مرحله آماده سازی ارجاع داده می شود و پس از مشخص شدن وزن دقیق بار و بارکشی محصول، مبلغ نهایی فاکتور تسویه می شود و بار پس از تسویه نهایی، در محل پروژه تخلیه می شود.


پاسخ:
تنها کافیست در بخش استعلام سریع قیمت، لیست محصولات درخواستی خود را برای کارشناسان آهنگر ارسال کنید. پس از بررسی بازار بهترین پیشنهاد (شامل به صرفه ترین و استانداردترین محصول طبق نیاز مشتری) برای شما درنظر گرفته می شود و در اسرع وقت با شما تماس حاصل می شود. همچنین می توانید با شماره 43000023-021 تماس حاصل فرمائید.

قیمت


پاسخ:
بله، آهنگر به طور منظم و روزانه و حتی طبق روند تغییرات بازار بطور لحظه ای قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‌کند.

پاسخ:

مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده یکی از اصول اساسی در سیاست قیمت گذاری آهنگر میباشد . به طور کلی قیمت‌ها در آهنگر کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از آهنگر برای مشتریان به صرفه است.آهنگر به دلیل تجربه 22 ساله در عرضه محصولات فولادی و همکاری طولانی مدت با تولیدکننده های تراز اول کشور و برخورداری از  تجربه و تخصص لازم میتواند محصولات را با قیمت مناسب برای مشتریان گرامی تامین کند.

سیاست قیمت‌ گذاری در آهنگر منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‌ای از کشور قیمت‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‌کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه آهنگر  و سرویس‌های ارزش افزوده سطح قیمت‌ها در آهنگر بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

پاسخ:

بله ، همه قیمتها با احتساب مالیات برارزش افزوده می باشد و در صورت بارگیری از درب کارخانه هیچگونه هزینه اضافی به فاکتور اضافه نخواهد شد.

حساب کاربری


پاسخ:

شما می‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.



پاسخ:

بلی، برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش‌های من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

شما می توانید به تمامی اطلاعات خریدها و پرداخت ها دسترسی داشته باشید.


پاسخ:

شما زمانی می توانید شماره خود را تغییر دهید که شماره همراه جدید نیز تأیید شود.

در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سوء استفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

ثبت و پیگیری سفارش


پاسخ:

بلی – شما می توانید برای ثبت سفارش خود به صورت تلفنی با شماره 43000023-021 تماس حاصل فرمائید.


پاسخ:

شما می توانید حتی کالاهایی که موجود نیستند را استعلام قیمت کنید و کارشناسان آهنگر در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن محصول درخواستی شما اقدام خواهند کرد. تنها کافیست با شماره 43000023-021 تماس حاصل فرمائید.

همچنین در صورتی که در جدول قیمتی کالایی "تماس بگیرید" درج شده باشد (به دلیل نوسانات شدید بازار)، پس از هماهنگی با کارشناسان فروش، کالا به سبد خرید شما اضافه می شود.

پاسخ:
پیش از ثبت محصولات درخواستی، کارشناسان آهنگر با شما تماس می گیرند و در صورتی که تمامی مراحل خرید مورد توافق باشد بار در اسرع وقت ارسال می شود.

پاسخ:
پس از ثبت پیش فاکتور، کارشناسان آهنگر برای هماهنگی های حمل بار و تسویه با شما تماس خواهند گرفت، در این مرحله پس از ارائه درخواست فاکتور رسمی، مدارک مورد نیاز به اطلاع شما خواهد رسید.

پاسخ:
شما می توانید با شماره  43000023-021 از آخرین وضعیت بار ثبت شده مطلع شوید.

پاسخ:
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و کارشناسان فروش آهنگر با شما تماس خواهند گرفت.

پاسخ:
بلی شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در اولین فرصت کارشناسان فروش آهنگر با شما تماس می گیرند.

پاسخ:

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در آهنگر می‌توانید:

سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید و به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

پرداخت


پاسخ:

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


پاسخ:

خیر، در حال حاضر برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آهنگر از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


پاسخ:

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آهنگر، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. توصیه می‌شود پرداخت، از شماره کارتی که اطلاعات آن را در حساب کاربری خود درج کرده‌اید صورت پذیرد..


پاسخ:

بدلیل تأثیر وزن محصولات فولادی بر قیمت نهایی، پرداخت مشتریان در دو مرحله صورت می پذیرد

مشتریان می‌توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند. برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید


پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد شد.

ارسال سفارش


پاسخ:

بلی شما می توانید بار خریداری شده را در کارخانه و یا در انبار های آهنگر تحویل بگیرید و حمل بار توسط خود مشتری صورت گیرد.


پاسخ:

هزینه ارسال بار  با توجه به شرایط سفارش (وزن و طول بار)، شهر و محل تحویل و نوع وسیله حمل، متفاوت است و به وسیله کارشناسان فروش به آگاهی مشتری می‌رسد.

 

لازم به ذکر است که آهنگر تنها با باربری های معتبر و منصف همکاری می کند و قبل از ارسال بار، هزینه باربری به توافق با مشتری می رسد. همچنین مشتریان می توانند برای حمل بار خود اقدام کنند و باربری خود را انتخاب کنند.

پاسخ:
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل تحویل و نوع بار متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

خدمات پس از فروش


پاسخ:

تمامی تولیدکنندگان دارای استاندارد نظام مهندسی می باشند. در صورت درخواست مشتری برگه فنی همراه بار ارسال می شود.

نحوه ی فعالیت آسرون


پاسخ:
آهنگر علاوه بر تهران دارای دو شعبه در استان قم نیز می باشد.
ارسال سوال