کارخانه فولاد راد همدان، کارخانه ای که تنها میلگرد تولید می کند!

فولاد راد همدان، یکی از تولیدکنندگان میلگرد با کیفیت
انتشار: 1399/12/20
اخبار بروزرسانی: 1402/06/26
کارخانه فولاد راد همدان، کارخانه ای که تنها میلگرد تولید می کند!
پادکست: معرفی کارخانه راد همدان - 2:11 دقیقه

 

مدت‌زمان زیادی از تأسیس کارخانه فولاد راد همدان نمی‌گذرد؛ اما در همین مدت کوتاه محصولات این مجتمع صنعتی توانسته‌اند جای خود را در بازار داخلی باز کنند. علت آن هم کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات راد همدان است. کارخانه فولاد همدان بیشتر به تولید میلگرد سبک و باکیفیت شهرت دارد. همین کیفیت، بالا بودن قیمت میلگرد همدان را برای خریدار توجیه می‌کند. با خواندن این مقاله، پاسخ سؤالاتتان در مورد کارخانه فولاد راد همدان و محصولات آن را خواهید گرفت.

 

 

1.مجتمع فولاد راد همدان در چه سالی تأسیس شد؟

در سال 90 پس از کسب مجوزهای لازم، امکانات زیربنایی برای احداث مجتمع فولاد راد همدان مهیا شد. در همین سال عملیات احداث این مجموعه صنعتی در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع در شهرک صنعتی ویان واقع در استان همدان، آغاز شد. این عملیات 6 سال طول کشید و نخستین محصولات راد همدان در سال 96 وارد بازار شدند. این کارخانه در حال حاضر با ظرفیت 500 هزارتن در سال، تنها میلگرد آجدار تولید می‌کند.

خطوط تولید فولاد راد همدان با استفاده از تکنولوژی و ماشین‌آلات وارداتی از کشورهای آلمان و ایتالیا تجهیز شده است. همین موضوع باعث شده که این کارخانه مدعی ساخت میلگرد مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد.

 

مجتمع فولاد راد همدان کجا قرار دارد؟

همان‌طور که گفتیم، شهرک صنعتی ویان محل استقرار فولاد راد همدان است. این شهرک صنعتی در شمال شرقی شهر همدان قرار دارد. در شمال غربی شهرک صنعتی ویان، شهر کبودرآهنگ قرار دارد. انتهای جاده‌ای که شهرک صنعتی ویان در آن قرار دارد، به شهر همدان می‌رسد. این جاده از شهر تاکستان آغاز می‌شود.

 

کارخانه راد همدان

 

فولاد راد همدان چه محصولاتی تولید می‌کند؟

در حال حاضر سبد محصولات فولاد راد همدان، تنها شامل میلگرد آجدار A2 و A3 می‌شود.

 

بنا بر ادعای فولاد راد همدان، میلگرد این کارخانه در مقایسه با سایر میلگردهای موجود در بازار، دارای 25 درصد آج بیشتر است؛ به همین دلیل درگیری این میلگرد با بتن بیشتر شده و فونداسیون و سازه مستحکم‌تر خواهد بود.

 

جدول وزن میلگرد راد همدان را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

وزن هر شاخه میلگرد راد همدان

سایز (mm)

گرید

وزن شاخه (Kg)

8

A2

4.3

10

A2

6.2

12

A3

9.5

14

13.5

16

17.5

18

21.5

20

27

22

31

25

42

28

55

 

 

قیمت میلگرد این کارخانه نسبت به سایر میلگردهای موجود در بازار بالاتر است؛ اما از آنجایی ‌که از نظر وزنی میلگرد همدان در رده میلگردهای سبک قرار دارد، خرید آن مقرون به صرفه است.

 

استانداردهای رعایت شده برای ساخت میلگرد راد همدان کدام‌اند؟

علاوه بر استاندارد ملی و اجباری ISIRI 3132، فولاد راد همدان از استانداردهای بین‌المللی DIN 488 و BS EN 4449 در تولید میلگردهای آجدار استفاده می‌کند.

 

استانداردهای میلگرد راد همدان

 

همچنین در صورت درخواست شما، این کارخانه برگه آنالیز فنی و گواهی اثبات مطابقت میلگردهای خود با استانداردهای مذکور را به همراه بارتان، ارسال می‌کند.

 

میلگرد راد همدان

 

چگونه قیمت محصولات راد همدان را بفهمید؟

در حال حاضر میلگرد همدان در بورس کالا عرضه نمی‌شود. برای اطلاع از قیمت این میلگرد و خرید آن آهنگر بنا به انتخاب شما به یکی از این 2 روش محصولتان را تامین می‌کند؛ تامین از بنگاه یا درب کارخانه. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارد. در خرید از درب کارخانه، بار شما مطابق با زمان‌بندی کارخانه به دستتان می‌رسد و بایستی میزان مشخصی را خریداری کنید. در خرید از بنگاه، دست شما در انتخاب سایز و تعداد میلگرد باز است اما ممکن است قیمت تمام‌شده برای شما بیشتر از درب کارخانه باشد.

 

میلگرد کارخانه راد همدان

 

کارخانه راد همدان، گزینه مناسبی برای پروژه‌های داخل و اطراف شهر همدان است. پیش از خرید میلگرد، مطالعه راهنمای جامع خرید آهن و فولاد را به شما توصیه می‌کنیم. این موضوع به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید و تمامی عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد مثل قیمت آهن را پیش از صرف هرگونه هزینه، بررسی کنید.

معرفی کارخانه راد همدان، مزایا و معایب میلگردهای راد
کارخانه راد همدان یکی از تولیدکنندگان تخصصی میلگرد در ایران است که در نزدیکی شهر همدان قرار دارد. در این ویدیو قرار است به بیان مزایا و معایب محصولاتش بپردازیم. اگر میخواهید مشخصات میلگرد راد از جمله وزن و قیمت آن را بدانید این ویدیو را از دست ندهید.
مسعود تاجیک
- نویسنده
سوالات متداول
سوالات متداول
پاسخ :

میلگرد راد همدان در گریدهای A2 و A3 و در سایزهای 8 تا 28 میلی‌متری تولید می‌شود.

پاسخ :

 این کارخانه در حال حاضر با ظرفیت 500 هزارتن در سال، تنها میلگرد آجدار تولید می‌کند.

پاسخ :

روی میلگرد راد همدان عبارت RAD درج می‌شود که اصالت آن را از این طریق می‌توان تشخیص داد. 

ارسال نظر جدید