معرفی کارخانه فولاد سپهر ایرانیان؛ مشخصات و وزن میلگرد سپهر

میلگرد فولاد سپهر ایرانیان یکی از تولیدکنندگان مهم میلگرد ایران
انتشار: 1400/06/11
اخبار بروزرسانی: 1402/06/26
معرفی کارخانه فولاد سپهر ایرانیان؛ مشخصات و وزن میلگرد سپهر

 

کارخانه سپهر ایرانیان، باهدف تولید انواع میلگرد آجدار و ساده در شهرک زاویه‌ای، واقع در اتوبان تهران-ساوه و سه‌راه آدران، تأسیس شد. میلگرد سپهر ایرانیان مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی 4148 و DIN488 تولید می‌کند. ظرفیت تولید سالیانه این کارخانه بالغ‌بر  100 هزار تن است. در این مقاله به تاریخچه فولاد سپهر ایرانیان، انواع و کیفیت میلگرد سپهر ایرانیان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

تاریخچه میلگرد فولاد سپهر ایرانیان

کارخانه میلگرد فولاد سپهر ایرانیان در سال 1388 با مالکیت برادران یارلو و طراحی مهندسان ایرانی تأسیس شد. مساحت زمین این کارخانه 22.000 متر بوده و نزدیک به 150 نفر پرسنل دارد. تمامی محصولات این کارخانه پس از گذراندن آزمایش‌های کنترل کیفی وارد بازار می‌شوند. دو محصول اصلی کارخانه فولاد سپهر ایرانیان، میلگرد و نبشی فولادی است.

شاید به قطع بتوان میلگرد را به عنوان پرفروش‌ترین محصول در صنعت مقاطع فولادی و خرید آهن‌آلات در نظر گرفت. قیمت آهن و در راستای آن قیمت میلگرد در سال‌های اخیر دچار نوسانات زیاد بوده است. عدم ثبات اقتصادی، نوسانات قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا در بازار و قیمت فولاد جهانی قیمت میلگرد سپهر ایرانیان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای خرید میلگرد خوب و باکیفیت بهتر است برترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در ایران مثل کارخانه فولاد سپهر ایرانیان را بشناسید.

 

حتی باوجود نوسانات قیمتی و افزایش و کاهش قیمت میلگرد، خرید و فروش میلگرد همواره برقرار بوده است. قیمت میلگرد به‌عنوان یکی از کالاهای ضروری مخصوصاً در صنعت ساختمان‌سازی با توجه به کارخانه سازنده و مطابقت شرایط ساخت با استانداردهای ملی و بین‌المللی فرق می‌کند

مزایای خرید میلگرد از کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

1-    نزدیکی به پایتخت و دسترسی آسان برای مشتریان پایتخت و اطراف آن
2-    کیفیت محصولات تولیدی و داشتن گواهینامه¬های ملی و بین‌المللی
3-    تولید میلگرد در سایزهای متنوع از 8 تا 32 و پاسخ به نیازهای مشتریان
4-    قیمت‌های رقابتی به دلیل استفاده از روش‌های مدیریتی استاندارد و کاهش هزینه¬های تولید
5-    بسته‌بندی استاندارد و باکیفیت

 

قیمت میلگرد

 

محصولات فولاد سپهر ایرانیان

میلگرد سپهر ایرانیان در سایز 8 تا 32 و شاخه‌های 6 تا 12 متری در دو نوع A2 و A3 تولید می‌شود. در تولید میلگرد 8 آجدار فولاد سپهر ایرانیان از شمش استاندارد 5 SP استفاده می‌شود؛ که این شمش و سایر مواد اولیه تولید میلگرد این کارخانه، از نوع مرغوب و باکیفیت است. در کارخانه فولاد سپهر ایرانیان پس از تولید میلگرد‌ها، آزمایش‌های کشش، خوش و فشار بر روی محصولات انجام می‌گیرد تا محصولی که روانه بازار می‌شود از مرغوبیت، کیفیت و استحکام خوبی برخوردار باشند.

 

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان


وزن میلگرد سپهر ایرانیان در بازه وزنی جدول اشتال و استاندارد ملی ایران قرار دارد.

 

مشخصات فنی میلگرد فولاد سپهر ایرانیان

جداول زیر خواص مکانیکی، ابعاد و وزن میلگرد سپهر سایز 8 و رده A2 و A3 فولاد سپهر ایرانیان را نشان می‌دهد:

درصد ازدیاد طول

مقاومت کششی

حداقل تسلیم

علامت مشخصه

 

استاندارد ISIRI 3732

75

500

340

A2

آج 340

12

600

400

A3

آج 400

 
 

جدول مشخصات فنی میلگرد فولاد سپهر ایرانیان

ارتفاع برجستگی عرضی

برجستگی عرضی

برجستگی طولی

رواداری وزن (درصد)

وزن یک متر طول

(کیلوگرم)

سطح مقطعی

اسمی

قطر میلگرد اسمی

از وسط

در وسط

پهنای اسمی

ارتفاع حداکثر

0.36

0.52

0.8

0.8

±8

0.395

50.3

8

 

حداقل تسلیم به حداقل نیرویی می‌گویند که می‌توان بر میلگرد وارد کرد، بدون آن که تغییر شکلی در آن ایجاد شود. مقاومت کششی به میزان تنش کششی قابل‌تحمل و برگشت‌پذیر می‌گویند که تا نقطه تسلیم ادامه دارد. درصد ازدیاد طول درصدی ست که در آزمایش‌های مقاومتی و کششی به دست می‌آید، طبیعتاً هر چه این درصد کمتر باشد، میلگرد باکیفیت‌تر است.

 

میلگرد سپهر ایرانیان

 

میلگرد محصولی است که در صنعت ساخت‌وساز از آن بسیار استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد میلگرد، به فونداسیون ساختمان برمی‌گردد. فونداسیون ساختمان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساختمان است که پی‌ریزی اصولی آن به قدرت ساختمان در تحمل فشار بسیار کمک می‌کند؛ بنابراین، خرید میلگرد باکیفیت و مرغوب برای فونداسیون اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله، با تاریخچه شرکت فولاد سپهر ایرانیان آشنا شدید. کارخانه فولاد سپهر ایرانیان با به‌کارگیری خط تولید مدرن، مدیریت و استراتژی قوی در تولید میلگرد و کسب استانداردهای ملی و بین‌المللی در تولید میلگرد سپهر ایرانیان، نامی مطرح و آشنا است.

اگر به دنبال میلگرد به صرفه در تهران هستید این ویدئو را از دست ندهید!
در این ویدئو کارخانه های آریان فولاد، آریا ذوب، پرشین فولاد و میلگرد ابهر را به شما معرفی کرده و مشخصات محصولاتشان را باهم مقایسه می کنیم.
سوالات متداول
سوالات متداول
پاسخ :

نزدیکی به پایتخت و دسترسی آسان برای مشتریان پایتخت و اطراف آن، کیفیت محصولات تولیدی و داشتن گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی، تولید میلگرد در سایزهای متنوع از 8 تا 32 و پاسخ به نیازهای مشتریان، قیمت‌های رقابتی به دلیل استفاده از روش‌های مدیریتی استاندارد و کاهش هزینه‌های تولید و بسته‌بندی استاندارد و باکیفیت

پاسخ :

میلگرد این کارخانه در سایز 8 تا 32 و شاخه‌های 6 تا 12 متری در دو نوع A2 و A3 تولید می‌شود.

پاسخ :

این کارخانه در در شهرک زاویه‌ای، واقع در اتوبان تهران-ساوه و سه‌راه آدران واقع شده است.

ارسال نظر جدید