پلیمر طلایی یزد

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای محصولات کارخانه پلیمرطلایی یزدمی‌توانید با شماره تماس شرکت پلیمر طلایی یزد از طریق شماره تلفن 02143000023 با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

تمامی قیمت ها بدون احتساب ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده می باشد
محصولات

پلی کربنات

نام محصول ضخامت(میلیمتر) تولیدکننده ابعاد قیمت (تومان)
بدون ارزش افزوده
ارزش افزوده(تومان)
(9%)
آخرین بروز رسانی پیش بینی قیمت فردا
ورق پلی کربنات دو جداره 4 میل سبک پلیمر طلایی فروش ویژه 4 پلیمر طلایی یزد 2/1*6
تماس بگیرید
- استعلام قیمت استعلام قیمت نمودار
ورق پلی کربنات دو جداره 6 میل سبک پلیمر طلایی یزد خرید به صرفه 6 پلیمر طلایی یزد 2/1*6
تماس بگیرید
- استعلام قیمت استعلام قیمت نمودار
ورق پلی کربنات دو جداره 6 میل سنگین پلیمرطلایی یزد 6 پلیمر طلایی یزد 2/1*6
تماس بگیرید
- استعلام قیمت استعلام قیمت نمودار
ورق پلی کربنات سه جداره 6 میل سنگین پلیمرطلایی یزد 6 پلیمر طلایی یزد 2/1*6
تماس بگیرید
- استعلام قیمت استعلام قیمت نمودار
ویدیو

درباره آهنگر
آدرس روی نقشه
توضیحات

قیمت ورق پلی کربنات پلیمرطلایی یزد

 

کارخانه پلیمر طلایی یزد

پلیمر طلایی یزد احتمالاً تنها کارخانه در میان کارخانه‌های مصالح ساختمانی است که برخی از محصولاتش را تا ۱۵ سال ضمانت می‌کند.

18 سال پیش یعنی سال ۱۳۸۱ وقتی مؤسسان شرکت پلیمر طلایی یزد تصمیم به راه‌اندازی کارخانه‌ای در زمینه تولید پلیمری گرفتند، تولیدکنندگان چندانی در این صنعت فعال نبودند. پلیمر طلایی یزد، کارش را با تولید ورق‌های پلی کربنات تخت و ورق هالو (ورق چند جداره) آغاز کرد. دستگاهی که این ورق‌ها را تولید می‌کند توانایی تولید ورق‌های آکریلک را هم دارد که باعث شد به‌مرور زمان، این محصولات هم به محصولات شرکت اضافه شوند. ماشین‌آلات این کارخانه با فنّاوری روز ایتالیا راه‌اندازی شده‌اند. نه‌تنها ماشین‌ها از اروپا وارد شده‌اند، بلکه مواد خام اولیه هم از کشورهای اروپایی برای این کارخانه فرستاده می‌شوند. مواد اولیه شرکت از شرکت‌های معتبر آلمانی مثل CLariant، Deyussa و Bayer تهیه می‌شوند، شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد اولیه پلیمری، شهرت و سابقه بسیاری در اروپا دارند. برای مثال Bayer بیش از ۱۵۰ سال سابقه در زمینه تولید این مواد دارد و آن‌ها را از شرق تا غرب، به بسیاری از کشورها صادر می‌کند.

 

محصولات پلیمر طلایی یزد

به‌طور کلی تولیدات شرکت پلیمر طلایی را می‌توان در ۲ گروه بزرگ دسته‌بندی کرد:

-ورق‌های پلی‌متال متا کریلات (آکریلیک)

-ورق‌های چندجداره پلی کربنات

 

هرکدام از این دسته‌ها، خود به چند زیرشاخه دیگر تقسیم می‌شوند:

-ورق پلی كربنات RFX، تخت و چندجداره

-ورق آكریلیك

-ورق‌های امنیتی

-دیوارهای صوتی

-ورق‌های لانه‌زنبوری سه جداره

 

ورق‌های تخت پلی کربنات خواصی شبیه آکریلیک‌ها دارند و ورق‌های پلی كربنات RFX زیردسته‌ای از ورق‌های دوجداره هستند. ورق‌های امنيتی ديوارهاي صوتی هم همین‌طور.

 

کاربرد ورق پلی کربنات

اما هر کدام از این محصولات کاربردهای متفاوتی دارند؛ ورق‌های تخت پلی‌ كربنات ضریب ایمنی بالایی دارند و در مقابل ضربه‌های سنگین فیزیکی مقاومت بالایی دارند. از طرفی به خاطر شفاف بودنشان، جایگزین بسیار خوبی برای شیشه هستند. این ورق‌های تخت، سخت‌ترين و مقاوم‌ترین ماده شفاف شناخته شده هستند. ورق‌های چندجداره پلی کربنات به خاطر پوشش‌شان، در برابر اشعه‌های خورشیدی مقاومت بالایی دارند.

این تولیدات بسیار سبک و شفاف هستند و تاب تحمل طوفان و تگرگ را هم دارند. این را هم بدانید که این محصولات بسیار ایمن هستند و آتش نمی‌گیرند. از طرفی آن‌قدر قدرت خمیدگی‌شان بالاست که گزینه مناسبی برای ساخت سازه‌های گنبدی و هلالی به‌حساب می‌آیند.

ورق‌های پلی کربنات RFX با ویژگی تنظیم هوشمند دمای گلخانه، مناسب ساخت گلخانه‌ها و پرورش تجاری گیاهان هستند. این محصولات قطرها و تعداد جداره‌های متفاوتی دارند.

 

کیفیت و قیمت ورق پلی کربنات rfx

محصولات پلیمر طلایی یزد مورد آزمون‌هایی قرار می‌گیرند که در واقع سخت‌ترین و قوی‌ترین استانداردهای جهانی را تعیین می‌کنند؛ آزمون‌هایی چون کشش، ضربه، تعیین شاخص جریان مذاب و اندازه‌گیری میزان تغییر رنگ در برابر نور UV. علاوه بر این‌ها، لیست بلندی هم از استاندارهای معتبر جهانی دارند:

  • >ISO 9001-2008 مدیریت در كیفیت
  • >ISO 14001 مدیریت در محیط‌زیست
  • >OHSAS 18001 در ایمنی و بهداشت محیط كار

بد نیست بدانید که این شرکت آن‌قدر به کیفیت محصولاتش مطمئن است که می‌تواند کیفیت صفحات چند جداره با ضخامت‌های مختلف خود را ۱۵ سال در برابر عوامل جوی تضمین کند.

 

قیمت ورق پلی کربنات 1400

برای خرید ورق پلی کربنات و یا استعلام لیست قیمت پلی کربنات در ساعات اداری می‌توانید با کارشناسان آهنگر تماس بگیرید و در ساعات غیر اداری به سایت آهنگر مراجعه کنید.
 

نمایندگی پلیمر طلایی یزد در تهران

نمی‌دانید دقیقه کدام پلی کربنات به کار شما می‌آید؟ می‌توانید با شماره 43000023-021 تماس بگیرید تا کارشناسان خبره آهنگر برای خرید بهترین محصول، راهنمایی‌تان کنند. آهنگر علاوه بر نمایندگی پلیمر طلایی یزد، نمایندگی ورق پلی کربنات کارخانه‌های دیگر هم هست و قیمت ورق پلی کربنات آیدا و قیمت ورق پلی کربنات روناک را می‌توانید از طریق سایت یا تماس با کارشناسان فروش ما، استعلام کنید.

 

شماره تماس شرکت پلیمر طلایی یزد

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای محصولات کارخانه پلیمرطلایی یزدمی‌توانید با شماره تماس شرکت پلیمر طلایی یزد از طریق شماره تلفن 02143000023 با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

کارشناسان فروش
سوالات متداول
سوالات متداول
پاسخ :

شما می‌توانید کالاهای مورد نظر خودتان را از جدول لیست قیمت‌ها به سبد خرید اضافه کنید یا با تماس با شماره 02143000023 با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید.

پاسخ :

بسته به موجودی کارخانه ، از 1 تا 7روز کاری فرایند بارگیری تا تحویل بار انجام میشود.

پاسخ :

خیر، با توجه به خرید رسمی و واریزی به حساب شرکتی و مورد تایید سازمان مالیاتی کشور پرداخت به صورت 100درصد نقدی قبل از ارسال بار می باشد.

پاسخ :

استعلام از باربری گرفته میشود به مشتری هزینه ارسال اعلام میگردد درصورت تایید مشتری ، محموله بارگیری و ارسال میشود

پاسخ :

شرکت آهنگر نفرات کنترل کیفی خود را قبل از هر بارگیری جهت کنترل و بازرسی بار مشتری به محل کالا اعزام می‌کند تا از هرگونه مشکلی جلوگیری به‌عمل آید چنانچه بار ارسالی مغایر با پیش فاکتور باشد کالا به هزینه آهنگر عودت و بار درخواستی مجددا ارسال می گردد.

مطالب مرتبط
برندهای مرتبط
نظرات
حسین اکرمی
چهارشنبه 25 مرداد 1402
باسلام.بنده از ورق های پلیمر طلایی یزد ۱۴کیلویی ۶میل ،خیلی هم راضی هستم،فقط به تعداد ۸ورق اضافه مانده،اگر امکان داشته باشه بنده رو راهنمایی بفرمایید که چطور بتوانم بفروش برسانم؟؟ضمنا از مغازه ای که گرفتم ایشان قبول نمیکنند ورق ها را برگردانیم. ممنون میشم بنده را دراین مورد راهنمایی کنید
حسن مقبلی
جمعه 17 دی 1400
سلام اگر بخواهم نمایندگی شرکت را بگیرم چه قدر جامیخاهدوچه قدر پول آیا موفق می‌شویانه راهنمای فرماید
مدیر سایت
جمعه 17 دی 1400

با سلام و احترام. 

لطفا با شماره 43000023-021 تماس بگیرید. 

تبریزی
یکشنبه 13 تیر 1400
شما محصولاتتون رو گاراتی هم میکنید؟ اگر مشکلی داشت مرجوع بشه
مدیر سایت
یکشنبه 13 تیر 1400
محصولات آسرون با تضمین کیفیت و قیمت ارائه میشن و در صورت زیان تمامی زیان توسط آسرون پرداخت میشود
ارسال نظر جدید